Mes dirbame pagal Valdorfo pedagogiką, kuri remiasi nuoseklia filosofija – antroposofija. Tai – išsamus žmogaus kūno, sielos ir dvasios pažinimas, kurio pradininkas buvo R.Štaineris. Tai – detali amžiaus tarpsnių teorija, teigianti, kad žmogus vystosi visą gyvenimą ir nagrinėjanti vaikystės amžiaus tarpsnių sąsajas su suaugusio žmogaus gyvenimo laikotarpiais. Remiantis kiekvienam laikotarpiui būdingais dėsningumais, Valdorfo pedagogikoje viskas pateikiama, atsižvelgiant į vaiko amžiaus tarpsnių ypatumus.
• Estetiška, natūrali, pojūčių lavinimui palanki aplinka.
• Nuolat besimokantis, tobulėjantis, į vaikų prigimtį besigilinantis, pamegdžiojimo vertas žmogus.
Auklėtojas – svarbiausiais darželio dėmuo!
• Ritmas. Dienos, savaitės, metų. Ritmo dėka vaikas išgyvena saugumą.
Kiekvieno vaiko, o taip pat ir visos žmonijos vystymasis, priklauso nuo sveikatą stiprinančių patirčių pirmąjį gyvenimo septynmetį. Meilės kupina, šilta atmosfera ir džiaugsmo, nuostabos bei nuolankumo jausmus puoselėjantis vedimas yra tokio sveiko vystymosi sąlyga. Esminis darbo su mažais vaikais aspektas – vidinė ugdytojo nuostata, kurią vaikas gali mėgdžioti. Taigi, būti Valdorfo ugdytoju reiškia nuolat domėtis ir užsiimti saviugda: studijuoti antroposofiją, medituoti, užsiimti menine bei praktine veikla.
Ritmiškas darželio gyvenimo organizavimas padeda vaikams harmoningai vystytis, palaiko jų vidinę pusiausvyrą. Panašiai kaip kvėpuojant yra įkvėpimo ir iškvėpimo fazės, taip ir vaikų gyvenimo ritmas susideda iš labiau organizuotos, didesnio susikaupimo reikalaujančios veiklos ir laisvesnės, mažiau organizuotos veiklos. Panašiai kaitaliojasi vaikų aktyvumo ir ramybės laikotarpiai. Gyvenimo ritmo supratimas skiriasi nuo tradicinės režimo sąvokos tuo, kad kaip ir kvėpuojant, ritmas niekada nėra mechaniškai tikslus, nors ir nuolat kartojasi. Darželio gyvenimo ritmiškumo niuansus apsprendžia konkrečios vaikų grupės poreikiai konkrečiu laikotarpiu.